2 Brothers on the 4th floor-dreams

Marusha-Over The Rainbow

Culture beat- Mr. Vain
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

O.a. No Limits van 2 Unlimited.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smells like teen spirits van Nirvana.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De liedjes van de spice girls.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nummer Artiest Eerste week Aantal weken.

All Around The World Lisa Stansfield 1990-01 4
Me So Horny 2 Live Crew 1990-05 2
Nothing Compares 2 U Sinéad O'Connor 1990-07 8
The Power Snap! 1990-15 4
Kingston Town UB40 1990-19 2
Paint It Black Rolling Stones 1990-21 4
What's A Woman Vaya Con Dios 1990-25 3
Dirty Cash Adventures Of Stevie V 1990-28 3
U Can't Touch This MC Hammer 1990-31 5
I've Been Thinking About You LondonBeat 1990-36 4
Verdammt Ich Lieb Dich Matthias Reim 1990-40 4
The Joker Steve Miller Band 1990-44 2
Show Me Heaven Maria Mckee 1990-46 2
Unchained Melody Righteous Brothers 1990-48 2
Sadeness Part One Enigma 1990-50 1
Ice Ice Baby Vanilla Ice 1990-51 6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meat Loaf - I would do anything for love
was een heel grote uit die tijd, maar ik zoek nog even verder naar een site waar de nummer 1 hits uit die tijd op staan.

Toegevoegd na 5 minuten:
Van deze heb ik een paar weken geleden de CD gekocht en hoor ik nu regelmatig in de auto. Die man heeft hetzelfde gedaan eind jaren 70 met 'Paradise by the dashboard lights" die is later opnieuw uitgegeven en weer een hit geworden, maar ik weet zo niet meer in welk jaar het was.

Een andere grote hit was
Melissa Etheridge - Like the way I do (live-versie) maar dat was ook een opnieuw uitgegeven na een 1e release eind jaren 80.

Toegevoegd na 7 minuten:
The Bodyguard van Whitney Houston was ook een hit die echt hoog wekenlang in de hitlijsten heeft gestaan.
Net als de andere twee die ik heb genoemd.

Toegevoegd na 12 minuten:
Two unlimited waren echte kaskrakers die de hele wereld zijn rond gereisd met hun hits. De Nederlandse Ray en Anita hadden zelfs in Japan enorm succes.

Toegevoegd na 33 minuten:
Guus Meeuwis - Het is een nacht (levensecht) was in Nederland een enorm succes.
Ook Marck Borsato heeft toen zijn start gemaakt en vooral zijn CD's waren bijzonder. Daar werd een stunt van gemaakt door ze vanaf 00:00 te verkopen. Er stonden rijen dik voor de winkels te wachten....

Millie Vanili die hebben ook best wel wat prijzen gekregen, maar ze weer in moeten leveren. Heel mooie jongens zonder "eigen" stemgeluid. Vielen door de mand toen ze sterallures kregen en live gingen zingen. Ze waren een dronken gevoerd door het succes, maar het hield daar op.

Toegevoegd na 44 minuten:
O ja, een echte superhit was ook door de film Titanic
Celine Dion - My heart will go on.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U2 en The Red Hot Chillipeppers zouden vast ook wel hits hebben gehad.
12 jaar geleden
Robin s met show me love
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn er natuurlijk heel veel, maar uit die tijd komen onder andere:

Sinead O'Connor --- Nothing compares 2U
Bryan Adams --- (Everything I do) I do it for you
Metallica --- Nothing else matters
Guns n' Roses --- November rain
Robbie Williams --- Angels
Eric Clapton --- Tears in heaven
Red Hot Chili Peppers --- Under the bridge
Anouk --- Nobody’s wife
Nirvana --- Smells like teen spirit
R.E.M. --- Losing my religion
Bløf --- Liefs uit Londen
UB40 --- Kingston town
4 Non Blondes --- What's up
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Eternal - Stay
- Take That - Everything Changes
- Fool's Garden - Lemon Tree
- Tasmin Archer - Sleeping Satellite
- Meredith Brooks - Bitch
- 4 Non Blondes - What's Up
- Jon Secada - Just Another Day
- Billie Myers - Kiss The Rain
- Big Mountain - Baby I Love Your Way
- Color Me Badd - I Wanna Sex You Up
- Charles & Eddie - Would I Lie To You
- Lisa Standsfield - The Real Thing
- Robert Palmer - Mercy Mercy Me
- Smoke City - Underwater Love
- Rick Astley - Cry For Help
- Sinéad O'Connor - Nothing Compares 2 U
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meeste van de grunge beweging (Nirvana, Soundgarden, Pearl Jam. Alice in Chains, Nine Inch Nails), de Britpop (Oasis, Blur, The Pulp, The Shamen, Inspiral Carpets) en de elektronische muziek van het decennium (Massive Attack, The Orb, Eat Static, Prodigy, Underworld).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dancing queen van abba of van dezee film titanic of d spicegirlz en noem zo maar op neem anders een kijkje op dez site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Nederlandse gabber liedjes.Je had hakkuhbar en gabber piet.( tuut tuut bong boing hakkuh en zaguh). En dan nog de mosselman en gabberwijffie. Dat soort liedjes wat hun maakte waren echt helemaal in. En al die hardcore van thunderdome. Hele bekende mooie nummers ( bijvoorbeeld van pearl jam) veranderen zodat het gabberhousse werd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je naar deze site gaat; http://www.top40.nl/
Dan moet je met de 'tijdmachine' naar de jaren 90 gaan en dan krijg je alle top 40'tigs van toen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
the king of pop is hier helemaal niet genoemd?????!!!hoe kan dat???!!!

Black or White - Michael Jackson